به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان مركزي،حجت الاسلام قرباني رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان زرنديه گفت:مشاركت مردم ولايت مدار اين شهرستان در طرح اطعام حسيني بي نظير بوده است.
وي افزود:  در خصوص طرح اطعام حسيني كه با مشاركت كميته امداد امام خميني (ره) در اين شهرستان برگزار شده اطلاع رساني گسترده اي از طريق شبكه تبليغ و همچنين هيئات مذهبي و خيرين انجام شدكه مردم مومن و نیکوکاری که هر ساله سفره‌های نذری برپا می‌کردند توصیه شد با توجه به شرایط کرونایی که امکان پهن کردن سفره‌های نذری در منزل خود را ندارند نذورات خود را تحویل این نهاد دهند تا با رعایت پروتکل‌های غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.
رئيس اداره تبليغات اسلامي در خصوص تعداد نذورات جمع آوري شده در اين شهرستان اظهار داشت :تعداد 118000هزار پرس غذاي گرم و ذبح 430 گوسفند و همچنين تعداد 10 رأس دام سنگين جمع آوري شده كه بين نيازمندان توزيع شده است.
حجت الاسلام قرباني در پايان از همه ي عزاداران حسيني كه با رعايت پروتكل هاي بهداشتي مراسمات دهه اول محرم را برگزار كردند تشكر و قدر داني كردند و اضافه كردند:طرح اطعام حسيني تا پايان ماه صفر ادامه خواهد داشت و هيئات مذهبي و خيرين  ميتواند كمك هاي مردمي را به مراكز نيكوكاري در سطح شهرستان سوق دهند تا بين نيازمندان توزيع شود.