مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر رعایت موازین بهداشتی گفت: مقتل خوانی تاسوعای حسینی در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار می‌شود و این مراسم از شبکه استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

                                                       

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به رعایت ۷۵ درصدی پروتکل‌ها توسط هیئت‌های مذهبی اظهار کرد: همکاری هیئت‌های مذهبی استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جای تقدیر دارد البته در مواردی نیز نیاز به تذکر وجود داشت که این کار انجام شد.

حجت‌الاسلام عباسی ادامه داد: اصل در برگزاری تمامی مراسم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عزاداری در مکان ثابت است و خواهش ما از همه عزاداران این است که به دلیل شرایط خاص کرونایی هیچ گونه دسته‌روی خصوصاً به سمت امامزاده محمد عابد (ع) انجام نشود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: یکی از برنامه‌های روز تاسوعا مقتل خوانی است که فردا در مسجد الزهرا برگزار می‌شود و این مراسم از شبکه استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.


حجت‌الاسلام عباسی تصریح کرد: پویش‌های مختلفی که مردم استان به راه انداختند خصوصاً نذورات سلامت جای قدردانی دارد و از مردم درخواست می‌کنیم با توجه به شرایط خاص کشور نذورات به سمت سلامت و درمان هدایت شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تأکید کرد: از مدیران هیئت‌ها، مبلغان و مداحان عزیز و نهادهای مختلفی که در برپایی عزاداری دهه اول محرم همکاری می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام عباسی ضمن تقدیر از هیئت‌های مذهبی که برای حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: از هفته آینده بنا به نیاز کادر درمان داوطلبین در مراکز درمانی حضور پیدا می‌کنند تا در امور درمانی و پشتیبانی مشارکت داشته باشند.