به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان مركزي،ايمان دالوند رابط خبري اداره تبليغات اسلامي شهرستان زرنديه گفت:گردهمايي روحانيون و ائمه جماعت با حضور حجت الاسلام سبزي نماينده مردم شريف و ولايت مدار شهرستان زرنديه و ساوه برگزار شد.
ايمان دالوند تصريح كرد: در اين گردهمايي حجت الاسلام قرباني رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان زرنديه در خصوص اهميت مهرواره اوج گفت. مهرواره اوج با هدف ارتقاء جایگاه مساجد و همچنين خدمت‌رسانی بهتر طراحي و عملياتي شده است
وي افزود: حضور ائمه جماعات در این طرح بسیار خوب  و مهم است؛ زيرا  به دليل اينكه  در هر محله، سرمایه‌های زیادی وجود دارد که با تمرکز بر روی آن و بهره گرفتن از این سرمایه‌های بومی و منطقه‌ای می‌توان مشکلات مردم را به شکل بهتری حل کرد.
حجت الاسلام قرباني جریان‌سازی و گفتمان‌سازی را از جمله اهداف این فعالیت‌ها دانست و بیان داشت:  با همكاري شبكه گسترده تبليغ تلاش ميكنيم  با پیوند جامعه بشری، نیک‌اندیشان و خیرین به یکدیگر، زنجیره‌ای را برای جریان‌سازی ایجاد کنیم تا مردم زیادی از مزایای آن منتفع شوند.
رئيس اداره تبليغات اسلامي خاطر نشان كرد:  طرح مهرواره اوج نمونه ديگري از حضور روحانيون بعنوان موثرترين ركن جامعه در حل مشكلات محله با محوريت مسجد است كه  در اين طرح روحانيون و ائمه جماعت شهرستان با بهره گرفتن از پتانسيل هاي بومي مانند كارخانجات و شهرك هاي صنعتي كه بعنوان قطب صنعتي استان محسوب ميشود  بتوانند اين سرمايه عظيم مردمي را پاي كار بياورند تا بتواند مشكلات مردم را بهتر و منسجم تر برطرف كنند.
حجت الاسلام قرباني يكي از مهمترين كاري كه در مهرواره اوج ميتواند انجام گيرد اتحاد مردم در بررسي و برطرف كردن نياز مردم است كه اين در واقع همان مواسات است كه به شكل منسجم تري انجام ميگردد.