به همت روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی؛

نشست تخصصی توانمندسازی رسانه‌ای فعالان و موثرین فرهنگی -تبلیغی استان مرکزی برگزار شد

میلاد اسکندری رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی استان مرکزی گفت: 50 نفر از فعالین و موثرین فرهنگی تبلیغی استان با هدف توانمند شدن در حوزه رسانه در این نشست تخصصی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، میلاد اسکندری رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی استان مرکزی گفت: از اقدامات مهم روابط عمومی استان مرکزی در جهت پیشبرد اهداف سازمان تبلیغات، حضور موثر و به موقع در رسانه های گوناگون است که با همین هدف ۵۰ نفر از موثرین و فعالین فرهنگی تبلیغی در این نشست تخصصی در مجتمع امام خمینی لواسان حضور پیدا کردند.

اسکندری ادامه داد: امروزه رسانه ها در همه ابعاد زندگی خانواده ها نقش پر رنگی دارند و عدم سواد رسانه ای کافی آسیب های جدی به خانواده و به تبع آن به جامعه وارد می‌کند. بنابراین لازمه استفاده مطلوب ازرسانه ها توانمند سازی سواد رسانه ای افراد در برابر آسیب های منفی آن است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی استان مرکزی گفت: با توانمندسازی افراد در حوزه مهم رسانه، در قدم بعدی تلاش میکنیم از این افراد در شهرستانهای مختلف استان مرکزی به صورت یک شبکه منسجم و کارآمد در جهت پیشبرد اهداف و برنامه ای فرهنگی تبلیغی بهره ببریم.

اسکندری خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان میدهد که برای موفقیت رسانه ها و توانمندسازی آنها درمحیط رقابتی جهان باید تعامل بیشتری با مخاطب داشت تا بتوان نیازهای مخاطب را درک کرده و درجهت تامین آن حرکت کرد شبکه های اجتماعی برروی اینترنت به‌عنوان یک محیط هم فکری و خلق دانش چنین بستری را برای افزایش تعاملات اجتماعی و ارایه نظرات ودیدگاه های مخاطب فراهم خواهند کرد که باید از این بستر به درستی بهره برد.