مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با حضور در سامانه «سامد» با جامعه هدف تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفتگو کرد و پیگیری‌های لازم را در راستای عملیاتی کردن درخواست‌های آنان در اولویت قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه روند پاسخگویی مدیران کل دستگاه های اجرایی به مطالبات مردمی و افکار عمومی صبح امروز دوم مهر ماه با حضور در سامانه «سامد» از ساعت 10 الی 11:30 با روحانیون و هیئات مذهبی ،مداحان و  شهروندان عزیز این استان گفتگو و پیگیری‌های لازم را در راستای عملیاتی کردن درخواست‌های آنان را در اولویت قرار داد.
حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی در حاشیه حضور در سامانه سامد  در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل افزود: در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف سازمان تبلیغات اسلامی و پاسخگویی به نیازها و مشکلات جامعه شریف ایثارگری، امروز باحضور در سامانه ارتباطات مردمی استانداری مرکزی موفق شدیم با 12 نفر از همشهریان عزیز گفتگو کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: ما در نهادی انقلابی خدمت می‌کنیم که پاسخگویی به جامعه هدفمان محدود به مکان و زمان خاصی نیست و به همین منظور روز های دوشنبه‌ هر هفته از نزدیک و به صورت چهره به چهره با مراجعه کنندگان عزیزمان دیدار و گفتگو می‌کنیم.
وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در سامد افزود: مهمترین مباحث مطرح شده در حوزه‌های، درخواست امام جماعت برای مساجد روستایی، در خواست تعمیر و بازسازی خانه های عالم روستایی،عملکرد ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها،حمایت از نخبگان استانی و روحانیون مستقر و نحوه اجرایی برنامه های عزاداری اربعین حسینی در سال 1399 بود که درخواست‌های این عزیزان ثبت و برخی پیگیری‌ها جهت رفع مشکل نیز صادر خواهد شد.