کارگاه آموزشی سبک زندگی علوی

کارگاه آموزشی سبک زندگی علوی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،سعیدرضا ابراهیمی،کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محلات با اعلام این خبراظهار داشت:یک جلسه کارگاه آموزشی سبک زندگی علوی با حضور امامان محله برگزار گردید.در این کارگاه آموزشی حجت‌الاسلام عباس شهیدی بیان داشت: برای رسیدن به خانه ای آباد و داشتن خانواده ای اسلامی باید به سمت سبک زندگی اهل بیت(علیه السلام) حرکت کنیم.

وی افزود: اگر می خواهیم جایگاه خانواده خود را بشناسیم باید آن را با سبک و سیره اهل بیت(علیه السلام) بسنجیم و معیار سنجش را رفتار اهل بیت(علیه السلام) و سخنان گوهر بار آن ها قرار دهیم که متاسفانه امروز فاصله ها بسیار است.

شهیدی سبک زندگی علوی و فاطمی را بهترین الگو برای زندگی های امروزی دانست و با برشمردن برخی از ویژگی های خانواده تراز اسلام، اظهار کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های سبک زندگی علوی و فاطمی ساده زیستی بود که متاسفانه این روز ها در بین خانواده ها کمتر به آن توجه می‌شود.

این کارشناس مذهبیبا اشاره به اینکه مهم ترین هدف خانواده ها باید رسیدن به مرتبه عبودیت باشد، تصریح کرد: زندگی خانوادگی باید هدفمند بوده و خانواده باید محیطی برای رسیدن به خداوند باشد.