در ستاد استانی کرونا مطرح شد؛

کمیته محرم استان مرکزی باید با مسئولیت تبلیغات اسلامی تشکیل شود

در ستاد استانی کرونا، مقرر شد کمیته محرم استان با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و حضور دستگاه های ذیربط برگزار شود.



                                                  

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، بهروز اکرمی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: کمیته محرم استان مرکزی باید با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شود و عضویت نهادهای ذیربط نیز در این کمیته ضروری است.

بهروز اکرمی در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی تصریح کرد: ۱۱ شهرستان این استان در وضعیت قرمز و یک شهر هم در وضعیت نارنجی است، بنابراین باید با رعایت کامل شیوه نامه ها مراسم های عزاداری را برگزار کرد.

او با توجه به فراررسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان تاکید کرد: کمیته محرم باید با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی استان تشکیل شود و عضویت سپاه، اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی، استانداری مرکزی، پدافند، ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی در آن ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: شهرداری‌ها، آموزش و پروش و اداره ورزش و جوانان در استان مرکزی موظف هستند با سازمان تبلیغات همکاری مطلوب داشته باشند و فضاهای باز خود را در ایام محرم در اختیار این سازمان قرار دهند.‌


اکرمی بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان مرکزی تکلیف دارند تا پایان ماه صفر، رؤسای سازمان تبلیغات هر شهرستان را در نشست‌های کرونایی دعوت کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف استان ممنوع است و نیروی انتظامی باید در صورت مشاهده برخورد جدی داشته باشد.امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام ماه محرم شاهد اقامه عزاداری سید و سالار شهیدان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی باشیم.