به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی در گفتگو با کارشناس روابط عمومی این اداره کل اظهار کرد: بازدیدهای صورت گرفته از فعالیت هیأت‌های شهرستان‌های خمین، تفرش و اراک نشان از فعالیت‌های منسجم آنها در ماه محرم دارد.

وی ادامه داد: ماهیت سازمان تبلیغات اسلامی فرهنگی است و با همین ماهیت به مسائل نگاه می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: باید با همکاری هیأت‌های مذهبی برای بهبود وضعیت فرهنگی جامعه تلاش کرد و اگر روحانیت، هیأت‌های مذهبی و مؤسسات و دارالقرآن‌ها با اتحاد و همدلی پای کار باشند، فرهنگ سازی خوبی در این حوزه صورت می‌پذیرد.

حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی عنوان کرد: اگر روحانیت، هیأت‌های مذهبی و مؤسسات قرآنی در خصوص مسائل فرهنگی جامعه به خوبی پای کار نباشند، دشمنان اسلام و جریان‌های فکری و رسانه‌ای ضد شیعی فضای افکار عمومی را به دست خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید حواسمان به مرزهای دشمنان اسلام باشد چرا که این دشمنان با امکانات کامل در حال برنامه‌ریزی علیه شیعه هستند و هیأت‌های مذهبی تنها گروهی هستند که توانستند در برابر این هجمه‌ها ایستادگی کنند و به برکت آنها گفتمان فرهنگی در حال شکل‌گیری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی راهبردی‌ترین سرمایه انسانی شیعه در محیط بین‌الملل بود، عنوان کرد: این مکتب شهید سلیمانی، مکتبی که در این راه خون خود را نثار کرد، مکتب ماست و باید حواسمان باشد که خود درگیری‌ها موجب نشود که دشمن صحنه را از ما بستاند و با مشکلات فراوان مواجه شویم.

حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی افزود: باید جریان فرهنگی هیأتی امام حسین (ع) را با قوت و قدرت بر فضای شهر حاکم کرد.