با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی انجام شد

اعزام ۱۳۰ طلبه به مراکز درمانی استان مرکزی

مدیر کل تبلیغات اسللامی استان مرکزی گفت: با هدف همکاری با کادر درمان و خدمت به خانوادههای آسیب دیده کرونا، 130 طلبه به مراکز درمانی این استان اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: با هدف کمک به کادر بهداشت و درمان و جلوگیری از شیوع کرونا ۱۳۰ طلبه خانم و آقا در بیمارستان‌های این استان فعالیت خود را آغاز کردند.

حجت‌الاسلام عباسی ادامه داد: حضور طلاب جهادی در بیمارستان‌ها در راستای کمک به کادر درمان در قالب طرح «همیار بیمار» با مشارکت بسیج طلاب و همکاری هلال احمر و ستاد بحران نهادهای حوزوی برگزار شد این در حالی است که روحانیون اعزامی به بیمارستان‌های استان مرکزی در زمینه «تزریق واکسن و سرم» و «کمک‌های اولیه» آموزش دیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: ۳۶ گروه جهادی نیز در راستای محرومیت‌زدایی سازماندهی شد عمده فعالیت این گروه‌ها در زمینه جمع‌آوری و تهیه بسته‌های معیشتی است و تاکنون به همت این گروه‌ها بیش از ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی میان خانواده‌های نیازمند این استان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی عنوان کرد: همچنین ۶۵ طلبه در زمینه تغسیل و تدفین اموات کرونایی در سطح استان خدمت می‌کنند و به شهرستان‌های فراهان، خمین، کمیجان و سایر شهرستان‌هایی که تعداد طلبه‌ها محدود است، اعزام می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: از اوایل شیوع بیماری کرونا تاکنون؛ ۷ کارگاه تخصصی تولید ماسک در سطح استان مرکزی راه اندازی و بیش از ۱۵۰ هزار ماسک به صورت رایگان در مناطق محروم این استان توزیع شد.