به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی؛محمد رضا لطیفی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلیجان از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در روستای راوه خبر داد.لطیفی در تشریح این خبر افزود:این کارگاه به همت خانه قرآن آل البیت روستای راوه و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی دلیجان صبح روز شنبه چهارم دیماه در محل پایگاه مقاومت بسیج روستا برگزار شد.

لطیفی اضافه کرد:در این کارگاه آموزشی سرکار خانم عبداللهی استاد حوزه و دانشگاه در خصوص سبک زندگی قرآنی از منظر مقام معظم رهبری به ارائه نکاتی پرداختند و گفتند برای اینکه سبک زندگی قرآنی در زندگی افراد تحقق پیدا کند باید کارها برای رضای خدا انجام شود  و یاد خدا نباید فقط اختصاص به لحظه های سخت زندگی داشته باشد و انسان باید در همه لحظه ها و در شادی ها هم یاد خدا باشد . ایشان همچنین به امر ازدواج اشاره داشتند و گفتند در ازدواج سختگیری نکینید و برای ازدواج جوانان مشکلات مادی را بهانه نکنید که خداوند در این امور گشایش می دهد و با توکل و امید به خدا بعد از ازدواج در این مسائل گشایش حاصل می شود.

لطیفی در پایان خاطر نشان کرد :هدف از برگزاری این کارگاهها آشنایی خواهران و خانواده ها با شیوه های زندگی قرآنی است و این کارگاهها هرهفته تا پایان سال در روستاهای شهرستان به همت خانه های قرآنی برگزار می گردد.