رییس اداره تبلیغات شهرستان زرندیه؛

مبلغین، پیشگامان سنگر تبلیغ و تبیین آموزه های دینی هستند

حجت‌الاسلام قربانی در نشست با امامان محله شهرستان زرندیه گفت: تبلیغ در دین مبین اسلام از جایگاه بسیار مهمی در بین مسلمین برخوردار است و تأثیر مستقیمی بر زندگی آنان دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام قربانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه در نشست با ائمه جماعات شهرستان زرندیه گفت: تبلیغ در دین مبین اسلام از جایگاه بسیار مهمی در بین مسلمین برخوردار است و تأثیر مستقیمی بر زندگی آنان دارد. مبلغین، پیشگامان سنگر تبلیغ و تبیین آموزه های دینی هستند.

رییس اداره تبلیغات شهرستان زرندیه افزود: رسیدگی به امور روحانیون و مساجد، بررسی و رفع مشکلات آنها از اهم وظایف شورای تبلیغ شهرستان است که باید نسبت به این امر اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

حجت‌الاسلام قربانی ادامه داد: انگیزه مبلغ‏، بیرون آوردن مردم از تاریکی‌‏ها به سوی نور، دعوت به مصالح دین و دنیا، دعوت به ایمان آوردن به توحید، محتوای تبلیغ، دعوت به الفت و پرهیز از تفرقه، رسالت مبلغ‏ و برانگیختن فطرت و عقل‏ از عوامل و شرایط موفقیت در تبلیغ است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه تصریح کرد: از ارکان موفقیت در امر تبلیغ امور دینی و شرعی این است که هر چه محتوای تبلیغ با موازین عقلی سازگارتر باشد، پیام مبلغ از تأثیر بیشتری برخوردار خواهد بود.

حجت‌الاسلام قربانی خاطر نشان کرد:باید در امور تبلیغی برنامه ریزی ها کاملا اصولی و از روی نیازشناسی باشد، از سوی دیگر باید از مبلغین دینی استفاده کنیم که از علم و قدرت سخنوری بالایی برخوردار باشند، زیرا در عصر کنونی شبهات زیادی توسط دشمن در جامعه انتشار یافته است که نیازمند پاسخگویی می باشند.