به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،محمد رضا لطیفی رابط خبری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلیجان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر گفت:برنامه‌ها و مراسم ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر در شهرستان دلیجان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود:عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت و عزاداران سرور و سالار شهیدان (ع)، اربعین آن حضرت و یاران باوفایش را امسال نیز باشکوه و با رعایت کامل دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار خواهند کرد.

ایشان در ادامه گفت:پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در شهر دلیجان از میدان امام خمینی(ره)به طرف بارگاه ملکوتی امامزادگان معصوم  و در شهر نراق به طرف بارگاه ملکوتی حضرت بی بی زبیده خاتون(س) همراه با قرائت زیارت اربعین و سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود. همچنین در مسیر پیاده‌روی موکب‌های فرهنگی و پذیرایی از زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌شود.

لطیفی خاطر نشان کرد:قرائت زیارت اربعین،برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری توسط هیئت‌ها و حسینیه‌ها و مساجد، برگزاری روضه‌های خانگی، پخش نذورات به‌صورت بسته‌های معیشتی، نذورات بهداشتی و توزیع غذای گرم به صورت بسته بندی با رعایت نکات بهداشتی،از جمله برنامه‌هایی است که در مساجد و بقاع متبرکه در سطح شهر و روستا برگزار می شود.