برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خنداب

آئین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خنداب برگزار و حجت‌الاسلام سید احمد میرنظامی مدنی به‌عنوان رییس این اداره منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خنداب با حضور حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی مرکزی، امام جمعه، فرماندار، تشکل های دینی و انقلابی و سایر مسئولین شهرستان کمیجان برگزار شد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام میرنظامی مدنی با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی مرکزی به‌عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خنداب معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام صادق پور رئیس سابق این اداره تکریم شد.

 حجت الاسلام سید احمدمیرنظامی مدنی متولد 27/6/64 و در سال 1388دروس مقدماتی را در شهر اراک و مدرسه حاج محمد ابراهیم خوانساری  زیر نظر اساتید بزرگواری مانند آیت الله قاضی زاده رضوان الله تعالی علیه گذرانده است و بعد از اتمام مقدمات(پایه6)برای ادامه تحصیل به شهر مقدس قم مهاجرت کرد.

دروس فقه و اصول را در پایه های 7 و 8 بصورت دروس آزاد در مدارس علیمه آیت الله گلپایگانی و حوزه علیمه فیضیه و همچنین مدرسه علیمه امام کاظم علیه السلام در محضر اساتیدی بنام حجج اسلام حیدری فسائی،غلامبعاس هاشمی و...فراگرفت.

وی در سال 98 وارد موسسه فقهی اصولی شمس الشموس شد و  با گذراندن پایه نهم کتبی و شفاهی موفق به کسب مدرک سطح 2 شدوی در حال اتمام سطح 3  حوزه می باشد.

  با قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی در رشته تاریخ اسلام در مقطع سطح 2 در سال 96 وارد موسسه تخصصی حوزوی امام رضا علیه السلام شد و در کنار دروس حوزوی مبادرت به تحصیل دروس تخصصی تاریخ نمود،

وی علاوه بر این با توجه به علاقه ای که در امر روایتگری داشت به  مدت دو سال موفق به گذارندن دوره های تخصصی روایتگری در موسسه روایتگری سیره شهدا شده است.

مقالات:

1.شهرت و جبران ضعف حدیث

2.نقش جریان وقف در کمیت نقل احادیث از ابناء الرضا علیهم السلام

3.بررسی تطبیقی ارث زوجه از عقار از منظر شیخ مفید و سید مرتضی و علامه حلی