سید علی آقازاده در ستاد استانی کرونا گفت: در دهه اول محرم سازمان تبلیغات نسبت به بضاعت خود، عملکرد خوبی داشت و نظارت مناسبی اعمال شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، استاندار مرکزی در ستاد استانی کرونا در خصوص برگزاری مراسم دهه اول محرم گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان با توجه به بضاعت خود، عملکرد خوبی داشت و نظارت مناسبی اعمال شد.

سید علی آقازاده با اشاره به برگزاری مراسم های دهه اول محرم ادامه داد: طبق بازرس های انجام شده از هیئات مذهبی استان مرکزی و ارزیابی های انجام شده، بیش از ۸۰ درصد هیئات مذهبی استان مرکزی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به عزاداری پرداختند و فقط برخی از هیئات حاشیه شهر پروتکل ها را رعایت نکردند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: نسبت به سال گذشته بهتر عمل کردیم چرا که تجربه سال قبل را داشتیم، سازمان تبلیغات نسبت به بضاعت خود، عملکرد خوبی داشت و نظارت مناسبی اعمال شد. امیدواریم که تبعات کمتری را نسبت به سال گذشته تجربه کنیم.

آقازاده بر برخورد قضائی با قمه زنان تاکید کرد و افزود: بر اساس نص صریح نظر رهبر معظم انقلاب قمه زنی حرام است، شاید تا امروز خیلی به این موضوع نپرداختیم چرا که با سنت درآمیخته است، اما به هر حال فرهنگ غلطی است، همه اطلاعات این افراد که قمه زنی کرده‌اند در اختیار است، به لحاظ بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند مدعی باشد و در شورای تأمین استان حتماً مسئله مطرح می‌شود، اگر با این افراد برخورد نشود این رفتار ادامه می‌یابد.

استاندار مرکزی به برپایی غرفه های نذر سلامت و فرهنگی در اراک اشاره کرد و گفت: اقدام فرهنگی زیبایی از سوی تبلیغات اسلامی در اراک رقم خورد که نذورات مردم به صورت الکترونیکی جمع آوری و چند کار فرهنگی نظیر ماشین نویسی، اهدای پوستر و پرچم انجام شد که قابل تقدیر است.