به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده جشنواره مدرسه انقلاب و رسانش اظهارداشت: نبرد سهمگینی بین جبهه حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته و دارد. امروز جمهوری اسلامی با محوریتی که در جهان اسلام دارد در خط مقدم این مبارزه تاریخی قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم کسب مهارت‌های تشکیلاتی در دوره نوجوانی و جوانی افزود: آینده کشور در دستان شما نوجوانان و جوانان است، عادت کنید به فکرها و ایده‌های بزرگ و تلاش کنید با کسب مهارت‌های مختلف، فرد مفیدی برای جبهه حق باشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در حوزه عقاید، فقه و اخلاق با مسائل جدیدی مواجه هستیم ادامه داد: رسالت تبلیغات اسلامی، ترویج اسلام ناب محمدی (ص) است یعنی اسلام با قرائت اهل بیت (ع) که مروج آن امام راحل، رهبر انقلاب، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، شهید مطهری، علامه عسگری و دیگر علمای و اندیشمندان هستند.

حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی بیان کرد: تبلیغات اسلامی استان مرکزی در چهار محور فعالیت جدید خود را آغاز کرده است و قصد داریم با رصد و پایش و تحلیل فضای استان، آموزش سرمایه‌های انسانی در سطوح عمومی و تخصصی، تولید محتوا و شبکه سازی قدم‌های تأثیرگذاری در استان مرکزی برداریم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که آموزش تخصصی مبلغ یکی از اهداف اصلی سازمان تبلیغات است آمادگی داریم در زمینه آموزش مبلغ تخصصی دانش آموزی با آموزش و پرورش و انجمن‌های دانش آموزی همکاری کنیم.

گفتنی است در پایان این جلسه از ۱۲ نفر از دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان مرکزی که در جشنواره‌های کشوری مدرسه انقلاب و رسانش رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند، تقدیر شد.