به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام قربانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به هفته‌ی حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا خود را از بنیان‌گذاران حقوق بشر و آزادترین کشور جهان در عصر جدید می‌داند و در تلاش است که دیگر کشورها را براساس معیارهای خود سنجش کند، در صورتی که براساس بسیاری از گزارش‌های حقوق بشری در مورد آمریکا، این کشور یکی از فجیع‌ترین شرایط را در خصوص حقوق بشر دارد.
آمریکا جنگ‌ افروزترین کشور در تاریخ جهان است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه گفت: آمریکا در 20 سال اخیر بی وقفه در حال جنگ است که منجر به کشته شدن بیش از 800 هزارنفر و آوارگی ده‌ها میلیون نفر شده است.

رییس اداره تبلیغات شهرستان زرندیه در ادامه تصریح کرد: فقر بیش از 12 میلیون کودک آمریکایی که نیمی از آنها کمتر از 5 سال سن دارند به یک مشکل اساسی تبدیل شده است که مسئولان حاکمیتی بدون هیچ تدبیری بر روند و رویه ی حال حاضر ادامه می‌دهند.

حجت‌الاسلام قربانی با اشاره به جنایت‌های ایالت متحده آمریکا در جهان بیان کرد: آمریکا جنگ‌ افروزترین کشور در تاریخ جهان است و از سال 2001 تاکنون، بی‌وقفه در حال تفرقه و جنگ در کشورهای مختلف بوده وبیش از 6.4 تریلیارد دلار برای آن هزینه کرده که منجر به کشته شدن 800 هزارنفر و آوارگی ده‌ها میلیون نفر شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه اظهار کرد: بیشترین اقدامات تروریستی که در سال 2019 در آمریکا رخ داده با تفکر نژادپرستانه بوده است، این در حالیست که آمریکا خود را حامی حقوق بشر در نقاط مختلف جهان می‌داند.

حجت‌الاسلام قربانی خاطرنشان کرد: نگاه سیاستمداران و حاکمان آمریکایی نسبت به شهروندان این کشور همچنان نه بر مبنای حقوق‌ آحاد بشر که بر مبنای حقوق اقلیت صاحب قدرت و ثروت در این کشور است.