به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی در گفتگو با حجت‌الاسلام محمد فراهانی کارشناس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این اداره کل اظهارداشت: توجه مقام معظم رهبری بر مسئله سلامت و عنایات مکرر ایشان نسبت به مدافعان سلامت که در چندین نوبت تشکر خود را نسبت به مدافعان سلامت ابراز کردند رسالت سنگینی بر دوش همه مردم گذاشته و لذا باید بیشتر بر روی دستورالعمل ها توجه داشته باشیم.

سید محمدجمالیان اظهار کرد: امروز وقتی مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند که من هم تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستم و توجه به دستورالعمل های بهداشتی یک ضرورت است درس های بسیار بزرگی برای ما دارد که باید بیشتر به آنها توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در طی این چند شبی که به همراه حجت‌الاسلام دکتر عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بازدیدهایی از هیئت های شهر اراک داشتیم یک انسجام و وحدت توسط هیئات مذهبی برای رعایت دستورالعمل ها دیده شد که قابل تقدیر است و این نشان از فهم و درک صحیح آنها از شرایط است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک بیان کرد: در طی این شش ماه گذشته کادر درمان زحمات و مجاهدت های فراوانی انجام داده و تحمل یک بحران جدید را ندارد و لذا همه باید به دستورالعمل ها حساس باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک تصریح کرد: خوشبختانه در طی این چند شبی که بازدید از هیئت های شهر اراک داشتیم یک انسجام و وحدت توسط مردم برای رعایت دستورالعمل ها دیده شد که قابل تقدیر است و این نشان از فهم و درک صحیح آنها از شرایط حاکم برجامعه است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان و هیئات مذهبی استان مرکزی بخصوص شهرستان اراک که نسبت به سلامت جامعه در کنار عزاداری اهتمام ویژه ای دارند، خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل ها توسط مردم باعث دلگرمی و ایجاد نشاط در بین کادر درمان و پزشکی می‌شود و لذا باید به این مسئله توجه زیادتری داشته باشیم.