به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام قربانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه با اعلام این خبر گفت:رونمایی از طرح مسجد گره گشا در شهرستان زرندیه به همت اداره تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی، مسجد، به‌عنوان حلقه واسطه بین مردم و مسئولین نقشی اساسی در شناخت مشکلات و نیازهای اجتماعی مسلمانان ایفا می‌کنند.

حجت‌الاسلام قربانی تصریح کرد:حضور پیوسته دست اندرکاران و کارگزاران حکومتی در مسجد که بازتاب برایند نیازها، خواسته ها وتمایلات گوناگون جامعه اسلامی است و فرصت مناسبی را برابر آنان فراهم می‌کند تا تلقی عینی تر و ملموسی از مشکلات، انتقادها و پیشنهادها و نیازهای مبرم و اساسی مردم داشته و فارغ از عمل زدگی ها و نیز ذهنیت های تئوریک، اولویت های میدانی، واقعی و محسوس را تشخیص دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه اظهار داشت:طرح مسجد گره گشا با حضور نماینده مجلس و امام جمعه و تمامی مسئولین شهرستان در محله خورشید آباد در مسجد جامع به منظور رفع مشکلات و ارتباط عمیق بین مردم و
مسوولین با موضوع مسجد بعنوان اصلی ترین پایگاه تمدن ساز،جهت حرکت دادن جامعه به سمت تمدن نوین اسلامی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه برگزار شد.