امام جمعه مرکز اسلامی بوئنوس آیرس گفت: صدای انقلاب اسلامی ایران سراسر جهان را پر کرده و به نقاطی از زمین از جمله آرژانتین رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، شیخ عبدالکریم پاز امام جمعه شهر بوئنوس آیرس آرژانتین در نشست بصیرتی انقلاب در شهرستان زرندیه گفت: صدای انقلاب اسلامی ایران سرتاسر جهان را پر کرده و به نقاطی از زمین از جمله آرژانتین رسیده است.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران افزود: مردم ایران بعد از چند سال مظلومیت و جدایی از رهبران دینی خود، برخلاف خواسته‌های آمریکا و تمامی ایادیش توانستند فرزندی از فرزندان حضرت فاطمه (س) را حاکم جامعه اسلامی خود کنند.

شیخ عبدالکریم پاز اضافه کرد: خداوند چنین اراده کرد که مردم ایران یک عبد خدا و متصل به خداوند متعال را برخلاف اراده شیطان حاکم برجامعه کنند.

امام جمعه شهر بوینس آرژانتین بیان کرد: امروز خداوند برآن شده است که یکی از فرزندان حضرت زهرا (س) بر خلاف آنچه دشمنان می‌خواهند حاکم جامعه اسلامی شود و شرایط را برای تشکیل تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت (عج) فراهم نماید.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری و فیدل کاسترو افزود: رهبر معظم انقلاب در جواب فیدل کاسترو که گفته بود شما به‌عنوان یک الگوی قدرتمند و موفق در جهان هستید فرمودند: ما هر چه داریم از اسلام است.

شیخ عبدالکریم پاز تصریح کرد: فساد در غرب به جایی رسیده است که حیوانات را به‌عنوان فرزندان خود انتخاب می‌کنند و ارث خود را به آن می‌دهند و با فراگیر شدن فساد در دنیا نیاز به منجی بیش از پیش احساس می‌شود.

گفتنی است نشست بصیرتی انقلاب در سالن ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه با حضور مسئولین شهرستانی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالکریم پاز امام جمعه شهر بوئنوس آیرس آرژانتین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شد.