به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان مركزي، حجت الاسلام قرباني رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان زرنديه در همايش خانوادگي روحانيون در  رونمايي از طرح مسجد گره گشاه با حضور معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي جناب حجت الاسلام طاهري و روحانيون و ائمه جماعات شهرستان زرنديه گفت: طرح مسجد گره گشا بحث رفع مشکلات و پیوند و ارتباط عمیق بین مردم و مسئولین را دنبال می‌کند.

وي افزود: بر پایی مسجد درهر محله و نقطه‌ای یکی از ابتکارات دین مبین اسلام است،برای اینکه هر آینه امکان دور هم جمع شدن مومنین و بهره‌گیری از فکر، دانش و مشاوره یکدیگر وجود داشته باشد.

حجت الاسلام قرباني تصريح كرد: در جنگ نرم نیز دشمن بیش از هر چیز از همین حرکت گردهم آمدن مومنین بویژه جوانان هراس دارد و سعی می‌کنند جوانان صاحب اندیشه و استعداد را جذب سایر محافل کنند. بنابراین برنامه‌ها در مساجد باید مطابق فکر مخاطبین جوان تحصیل‌کرده که به مسجد وارد می‌شوند، به روز و از جانب افراد تحصیل‌کرده اجرا شود. و امام جماعت آگاه و تحصیل‌کرده در جهت جذب جوانان مسجدی بی‌شک برکات انس با مسجد را دو چندان خواهد کرد.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان زرنديه در خصوص طرح مسجد گره گشاه بيان كردند:ائمه جماعات با همكاري و همفكري هيئت امناي مسجد و مردم محله خود مشكلات موجود را بررسي ميكنند بعداز بررسي و اتفاق نظر به اداره تبليغات اسلامي جهت رسد و پالايش مراجعه مي كنندو زماني را براي حضور تمامي مسئولين در مسجد محله خود دريافت ميكنند .

حجت الاسلام قرباني اضافه كرد:بعداز دريافت زمان توسط ائمه جماعات اداره تبليغات اسلامي با همكاري فرمانداري و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و به همراه تمامي مسئولين شهرستان در آن مسجد حضور پيدا ميكنند و پاي دردل ها و مشكلات مردم مي نشيند و مشكلاتي كه توسط ائمه جماعات و مردم محله شناسايي شده است را مورد بحث قرار مي دهند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي در پايان اظهار داشت: در صدد این هستیم که هر چه سریع‌تر مشکلات مردم حل و فصل شود و انشاالله که این طرح و کار‌هایی که در بحث رفع مشکلات مردم میباشد انجام پذیرد و زمینه ظهور امام زمان (عج) نیز با گره گشائی در کار مردم محقق شود.