به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام مجید احمدی سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی این اداره کل، با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در استان اظهار داشت: باتوجه به مصوبه ستاد پیشگیری ازکرونا در استان نماز عید فطر در سراسر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مساجد، حسینیه‌ها و مصلی برگزار می‌شود.

وی افزود: همان طور که امسال شب‌های قدر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در سلامت کامل برگزار شد، امیدواریم این همکاری ادامه داشته باشد و مردم در برگزاری نماز عید سعید فطر شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند لذا اطلاع‌رسانی به ائمه جماعات مساجد و مردم برای رعایت دستورالعمل ها و اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر انجام شده شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: نماز عید سعید فطر در هزار و 500 نقطه شهری و روستایی در مساجد، حسینیه‌ها، مصلی‌ها، اماکن باز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مجیداحمدی با اشاره به نحوه پرداخت زکات فطره تصریح کرد: همانند سال‌های گذشته با همکاری کمیته امداد امام(رحمت الله علیه) فضایی فراهم می‌شود که مردم در مکان‌هایی که نماز عید فطر برگزار می‌شود فطریه خود را پرداخت کنند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از روحانیون مستقر و بومی استان مرکزی در راستای اجرا و اطلاع رسانی پویش های صورت گرفته توسط سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: 143روحانی مستقر در راستای اقامه نماز عید سعید فطر، تهیه و توزیع نذورات و کمک های مومنانه در مناطق روستایی و شهری مشغول فعالیت می کنند.