به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با حجت الاسلام محمد فراهانی کارشناس روابط عمومی این اداره کل از حضور 65نفر از روحانیون مستقر شهرستانهای اراک، خمین، خنداب، محلات، ساوه، زرندیه و شازند در دوره آموزشی ولاء در لواسان تهران خبرداد و افزود: در این دوره روحانیون مستقر مبانی نظری اسلام طی خواهند کرد و وارد مهارت های عمومی و تخصص خواهند شد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از روحانیون مستقر استان که استقبال خوبی از این دوره داشتند و در این مدت 6روز به دور از خانواده صبوری کردند و با جدیت در کلاسها و مباحثه ها حضور فعال بهم رساندند ادامه داد: در این دوره از اساتید مجرب و خبره استفاده شد که با توجه به ارزیابی های صورت گرفته روحانیون مستقر از برگزاری دوره و همچنین توانمندی اساتید رضایت داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی هدف از برگزاری دوره آموزشی ولاء را توانمند سازی جامعه هدف دانست و تصریح کرد: آموزش ما در 3گام، آموزش مبانی نظری، آموزش مهارت های عمومی(تبلیغی، مدیریت فرهنگی یا مهندسی فرهنگی) و آموزش تخصصی مدیریت فرهنگی می باشد.

حجت الاسلام مهدی عباسی خاطرنشان کرد: رصد و پایش، آموزش، تولید محتوا و شبکه سازی 4زنجیره اساسی که برای پیشرفت و تعالی فعالیت های تبلیغی مهم و ضروی است.