حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی گفت: معرفی دستاوردهای قرآنی و معنوی پس از انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان ضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی در نشست کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان مرکزی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گفت: دهه فجر برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی است و برنامه های این دهه باید با شکوه و با حضور حداکثری افراد جامعه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای قرآنی و معنوی پس از انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود، افزود: نسل جوان و نوجوان باید بدانند که این مرز و بوم به برکت انقلاب اسلامی به چه موفقیت های در زمینه های مختلف دست یافته است.

حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت مشارکت فعالان قرآنی و فرهنگی در بخش های مختلف بیان کرد: باید زمینه مشارکت برای فعالان قرآنی در این شرایط فراهم شود و نقش ارزنده قرآن را در پیرزی انقلاب اسلامی برای جوانان بیان شود.

این مقام مسئول تلاش در راستای آشنایی مردم با مضامین قرآنی را ضروری دانست و گفت: برخی از بخش های جامعه با مفاهیم قرآنی آشنایی ندارند و قرآن در متن زندگی مردم قرار نگرفته است که باید با دقت بیشتری به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه کاروان قرآنی در خمین زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌شود، ادامه داد: این کاروان با هدف ایجاد وحدت رویه در برنامه های قرآنی راه اندازی خواهد شد.