مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: معنی حقوق بشر و دموکراسی از نگاه آمریکایی ها کشتار، قتل، ناامنی و عدم تثبیت نظام سیاسی و سلطه بر کشورهای جهان است.



به گزارش‌ روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، با توجه به فرارسیدن هفته‌ی حقوق بشر آمریکایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: با قاطعیت میتوان آمریکا و سیاست حاکم بر آن را، به دلیل مجموعه رخدادهایی که در جهان معاصر ایجاد کرده، لقب برهم زننده نظم و آرامش ملت‌های دنیا لقب داد.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی‌ استان مرکزی در ادامه اظهار کرد: ایالت متحده آمریکا با در اختیار‌گرفتن تکنولوژی و قدرت نرم افزاری درصدر تبدیل سلطه استعماری فیزیکی، تبدیل به یک غارتگر و سلطه‌گر بر نیروهای سیاسی کشورها تبدیل شده است. آمریکا سعی کرده است با استفاده از قدرت نرم افزاری، شریان های مهم اقتصادی، سیاسی و فکری کشورهای مختلف را در دست بگیرد که این رویه و روند باعث شده که این کشور، به‌عنوان محور شرارت و ظلم در جهان معاصر شناخته شود.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی ادامه داد: هر جاکه آمریکا با اسم دموکراسی، حقوق بشر و آزادی انسان‌ها وارد شده است، برای آن کشورها چیزی جز کشتار، قتل، ناامنی و عدم تثبیت نظام سیاسی را به ارمغان نیاورده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، با اشاره به اینکه امروز آمریکا در کشورهای مختلف دنیا، از قلب اروپا تا غرب آسیا پایگاه و نیروهای نظامی مستقر دارد، بیان کرد: هر کدام از این پایگاه ها محل برنامه ریزی برای به یغما بردن منابع و امکانات و زمینه ساز تسلط آمریکایی‌ها بر ملتهای دیگر است.

به گفته وی: آمریکایی‌ها با هدف بر هم زدن نظم، آرامش و امنیت ملت ها در عراق، سوریه، افغانستان، یمن و در تحولات اطراف ایران حضور فعال دارند و دلارهایی که از ملت های دیگر به به یغما برده اند صرف فشار بر کشورها و کودتامی‌شود.

حجت‌الاسلام عباسی تصریح کرد: ایالت متحده امریکا در تلاش است تا با طراحی سیاسی، سازمان‌های بین‌المللی را کامل در اختیار بگیرد، بنابراین ما در فضای بین الملل هم دچار یک هرج و مرج سیاسی هستیم که بیشترین آسیب را ملت های مستضعف جهان میبینند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم که جبهه‌مقاومت در عرصه مواجهه با ایالات متحده آمریکا در فضای منطقه و بین الملل بتواند، مانع پیشروی آمریکا شود و امروز جبهه‌مقاومت توانسته بسیاری از نقشه های آمریکا را نقش برآب کند.