حجت الاسلام محمد فراهانی گفت: پاسخگویی به مسائل و مشکلات جامعه قرآنی و دینی از مهمترین اولویت های کاری سازمان تبلیغات اسلامی استان است.

حجت الاسلام «محمد فراهانی کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگویی اظهارداشت: رسیدگی به مشکلات افراد جامعه یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) بوده است و امروز مدیران انقلابی در این راستا پیشتاز و پیشگام هستند.

کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه سامانه سامد( سامانه ارتباط مردم و دولت) نیز در همین راستا راه اندازی شده است، افزود: در این راستا مدیران با حضور در این سامانه به صورت مستقیم با عامه مردم ارتباط دارند و به رفع مشکلات پیش روی آنان می پردازند.

وی با اشاره به حضور حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی ، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در سامانه الکترونیکی دولت، ادامه داد: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با حضور در این سامانه پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم استان و جامعه هدف سازمان تبلیغات  اسلامی خواهند بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم استان می توانند در روز دوشنبه 20 بهمن ماه از ساعت 10 الی 11 و 30 دقیقه با تماس با ۱۱۱ با مدیر کل تبلیغات اسلامی ارتباط گرفته و مسائل و مشکلات خود را مطرح و به صورت مستقیم با مدیر و مسئولان مربوطه در میان بگذارند، بیان کرد: امید است بتوانیم با این کار گره گشای مشکلات مردم عزیز باشیم.

حجت الاسلام فراهانی به فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بخش های مختلف اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ما همواره یار و یاور موسسات قرآنی، هیئات مذهبی، سازمان ها و نهادهای فرهنگی، مساجد و مردم مومن و متدین که فعالیت های دینی و فرهنگی می کنند هستیم و امیدواریم بتوانیم با این فعالیت ها گامی موثر در راستای اجرای فعالیت های فرهنگی برداریم.