کمک ۲۰۰ میلیون تومانی یک هئیات مذهبی درشهرستان فراهان

عزاداران هیئات مذهبی بیت العباس شهرستان فراهان درماه محرم درقالب کمک مومنانه ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی کردند.



                                                                     

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، محمد آسنجرانی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: به همت اعضای هیئات مذهبی بیت العباس شهر فرمهین و در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب درخصوص کمک مومنانه در ماه محرم الحرام ۱۴۴۳ ۲۰۰ میلیون تومان کمک های نقدی وغیر نقدی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

آسنجرانی ادامه داد: بیش از۲۲ هزار پرس غذای گرم، ۹۰ بسته معیشتی و بهداشتی،۴۰ کیلو گوشت قرمز، ۴عدد یخچال،۲ عدد تلویزیون،۳ عدد فرش و ۳ میلیون وپانصد هزارتومان مساعدت مالی جهت تسویه حساب بیمارستانی بیماران کرونایی نیازمند جمعا به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در قالب کمک مومانه توزیع شد.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی فراهان تصریح کرد: این هیئات در در کنار مراسم وبرنامه های مذهبی، در عرصه فعالیتهای اجتماعی همچون طرح مواسات وکمک مومنانه نیز اهتمام جدی داشته و فعایت در این عرصه را وظیفه شرعی خود می داند.

آسنجرانی تاکیدکرد: اعضای این هیئات با تعامل با خیرین و ومردم نیکوکار شهرستان فراهان دهم هرماه و با هدف کمک به نیازمندان تعداد ۳۰ بسته معیشتی به مبلغ ۱۰میلیون تومان شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، حبوبات و...تهیه و در بین خانواده های کم برخوردار توزیع می‌کنند.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای کمک مومنانه استفاده کرد و هیئات‌های مذهبی به خاطر جایگاهی که در بین مردم دارند می توانند نقش به سزایی در رونق بخشیدن به سفره محرومین و حل مشکلات جامعه ایفا کنند.